måndag 23 februari 2009

Ac/dc resumé





Nyss hemkommen, utmattad och huvudvärk är resultatet efter helgen. Efter att ha sovit en natt i 21 kvm tillsammans med 4 killar är det ganska så befriande att nu kunna sträcka ut sig i soffan och låta minnena flöda. Ac/dc konserten var vad man kunde förvänta sig av ett världsband, men inte heller så mycket mer. Men det var en upplevelse värd att se, höra och känna då hela kroppen vibrerade av det kraftiga ljudet (tacka vet jag öronproppar). 188 bilder var också resultatet för konserten. Första bilden är en liten egotripp och andra bilden ovan kommer från "You shook me all night long". Men riktigt så trevligt var det inte ;)

Och inte riktigt så trevligt blir det inte heller nu när bantningen skall börja, och kanske en del av mina bantningstips kommer upp här. Men idag ska det tränas är det tanken, iaf så ska jag försöka förbruka liiite av den chokladkaka jag precis stoppade i mig. Som Annqas pojkvän säger: "Du är ju kvinna, du är gjord för choklad", och jag kan inte säga mer än att jag håller med. Till 110 %.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar