tisdag 12 maj 2009

Tillbaka i bloggträsket


Det var ett tag sedan man skrev. Kanske har man lite själv försökt att undvika det för att inse att hur mycket jag haft att göra egentligen, och kanske jag då skulle insett (gud förbarma mig) att jag egentligen kört slut på mig själv. Men nu sitter jag här igen iaf, och är ganska glad för att morgondagens redovisning är nära, och sedan kan man pusta ut.

Det finns två saker som gör mig fortfarande sådär övermänskligt glad, och det är dessa två saker som har fått mig att orka hålla på som jag gör. För det första är det mitt sommarjobb. Jag kan knappt fatta att jag ganska nyss skrev på kontraktet och en härlig sommar väntar på mig uppe i södertälje. Sedan är det min kamera. Jag fullkomligt hoppar och skuttar fram när jag tar den i min hand och ska ut och fotografera.

I samband med min fotografering har jag fått en hel del kommentarer, vilket gör mig verkligen glad. En värmande hand är inte fel i dessa stressiga stunder. Och jag börjar mer och mer fundera på att starta eget... men vet ej om jag vågar riktigt. Man måste ha koll på ekonomi etc, och jag har inte så stenkoll på alla skatteverkets regler. Men det första som skall göras är att skaffa en hemsida för att kunna visa upp bilder.

Så med dessa ord ska jag återkomma till bloggandets värld, och kanske lägga upp lite fler bilder här med. Nu är det redovisnings-genomgångs-dags...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar