torsdag 23 april 2009

Canon EOS 450D =)





Jag hade egentligen inte råd, men jag gjorde det ändå... jag köpte en Canon EOS 450D, en systemkamera som heter duga!! Har vart så himla glad så det är inte sant :D Jag trodde det var mest killar som blev glada för dyra leksaker, men jag har verkligen trippat på tårna av glädje. Och självklart så är bilderna ovan det första resultatet av en fotografirundvandring här på mitt område i skymningen (redigerade i photoshop). Och mer kommer det att bli, tro mig ;) Man kan nästan tro att jag är kär...i en kamera^^

1 kommentar:

  1. Ååååh, wow!!! Jag är så avundsjuk! Nice kamera och du, jag tror man kan bli kär i en kamera - jag är typ kär i min lilla fina lila ipod nano (värsta dyra prylen som jag köpte till mig själv av första lönen)

    Trevlig fotografering!
    /åsa

    SvaraRadera