onsdag 29 juli 2009

Bakdags

Försvunnen i händelsernas förlopp har man glömt av att det finns en omvärld av bloggar och annat. Eftersom min födelsedag nu närmar sig är det dags att göra det som måste göras: putsa silvret, göra lägenheten fin och baka tårta och kakor. Och då pratar vi helst inte bantning tack!!

De små liven jag har införskaffat håller redan på att bli stora, vilket syns redan på deras ansikten. Tigris är den barnsligare av de två och man märker verkligen att hon är lite uppstudsig som ett litet barn. Men ändå är jag nöjd. Mamma kallar ju dem redan för sina barnbarn, så de är redan en del av min lilla familj. Mormor fick en smärre chock när mamma hade berättat för henne att hon hade fått barnbarns barn.

Nu ska det dock bakas drömmar, så onyttighetens skall lysa ända fram tills min födelsedag. Ska bli kul att fira den med vänner :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar