måndag 14 december 2009

Finland!

Äntligen har jag bokat biljetter till finland! Känns så skönt att veta att man äntligen ska dit för att träffa mina nära och kära för första gången på många år! Längtar verkligen tills dess. Sedan så ska jag ju för första gången fira jul med en annan familj, Björns. Känns ändå ganska konstigt, samtidigt som man inser att det är "vuxet".

Men det är en del andra vuxna saker som händer i mitt liv. Eftersom mamma har pensionspengar hon vill investera, så kommer det bli ett lägenhetsköp för min del. Och då kommer en hel del andra frågor upp: hur stort vill man ha det, vad är max hyra, vilket område etc. Efter att ha budat på en perfekt lägenhet (som vi till slut förlorade) så inser jag att man har en hel del krav.

Men letandet går vidare och glädjen sprids i kroppen inför julen...så härligt det ska bli!

1 kommentar:

  1. Du ska ju såklart flytta närmare mig! :D Fast det är ju redan bestämt ;)

    SvaraRadera